söndag 10 februari 2008

Lite nytt till duchrummet!

Sakta, sakta börjar vi närmma oss ett färdigrustat duchutrymme. Allt tar som vanligt längre tid än vad jag tänkt. Vi har i alla fall köpt en ny fin takbelysning som sitter på sin plats - jag gillar verkligen den vackert slipade glaskupan. Panelen i taket och på väggarna är på sin plats och alla lager med färg är också klart. Det lilla "skåpet" som handfatet ska stå på är i det närmaste klart, ny kran till handfat och duchen ska hämmtas i nästa vecka så kanske, kanske vi kan få färdigt till nästa helg!!


Vackra handukskrokar köpte jag för några helger sen i buik Design & Contry House



och en fin toapappershållare. Jag målade dock den med lite av färgen som vi använt oss av i resten av utrymmet så nu passar den perfekt, kulorna längst ut var träfärgade så även dom fick bli vita! Anna som äger butiken var på plats och det var jätteroligt att träffa henne! Tyvärr hade vi inte tid att stanna och fika så det få bli en annan gång! Härom dagen när jag åkte hem från jobbet stog massor av kartonger utan för hennes butik så jag gissar att det finns mycket nytt och fint att titta på i den jättemysiga butiken!


Önskar er alla en fortsatt skön söndag!

kramar Ylva

4 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Såååå nyfiken..vill se mer!

Kram Pernilla

NICOLINAS BONING sa...

Vilken snygg pappershållare...spännande väntan på fortsättningen;-)
Kramar/Birgitta

Philura sa...

Vilken söt toapeppershållare. Fin bakgrund¨på din bloggsida oxå. Hur gör man?? Har bara valt en färdig mall men det känns såååtråkigt.

Ha det bra!

Cathrine

Solsjö - Under en vind sa...

Så mycket fina detaljer, lamapn är sååå fin!

Trevlig helg!