söndag 18 november 2007

Projekt nya skåpet!


Äntligen har jag hittat mitt skåp!
Har under fler månader varit på ständig jakt efter ett skåp att förvara allt som är fult men nödvändigt och finns i rummet där datorn står! Rummet är förövrigt inrett i blått och en av ungdomarna bodde här tidigare. Under julledigheten ska det målas och tapetseras om härinne. Skrivbordet jag köpte tidigare ska också flytta in här och jag tror att det kommer att bli så bra så! Nu har vi i alla fall börjat fixa till skåpet, maken har slipat och första delen i lantlifs Anettes bästa målningstips är avklarad. Senare i kväll kanske vi lägger på första varvet med vitt.


Sista bilden idag får visa hur jag och lilla maken brukar mysa när det är helg och man har tid att laga god mat och ordna lite med mysfaktorn!

Önskar er alla en bra vecka!

Många kramar
ylvan

10 kommentarer:

NICOLINAS BONING sa...

Det där skåpet kommer att bli sååå snyggt när det är färdigbehandlat!
Du visar väl bild för oss?
Förstår att ni har något gott att äta till den mysiga dukningen;-)
Kramar/Birgitta

faster atta sa...

Vilket skåp!! Det har verkligen potential, ska bli spännande att se hur det ter sej i sin vita skrud!

kram

Vardagslycka sa...

Skåpet kommer att bli sååå snyggt i vitt!
Tack för besöket inne hos mig, jag blir så glad för alla kommentarer. Vad kul om du kommer och hälsar på i butiken, men lova att du ger dig till känna då? Vi bor ju inte alls så långt ifrån varann.
Ha en bra kommande vecka!
Kram, Carina

Nostalgia sa...

Det kommer til å bli kjempefint, og kjempepraktisk!

Vil se etter-bilder også;)

Klem

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Men kära du...vilket skåp!
Passar i min hall...hihi.ska bli intressant att se det i vitt.
Kram Pernilla

NICOLINAS BONING sa...

Vad kkul att du ville vara med:-)
Maila din adress till mig biniorsa@hotmail.com, så kommer det något lite längre fram med posten.
Kram

H ennA sa...

Vilket underbart skåp! Jag vill också ha! Blir spännande att se slutresultatet...hoppas du visar upp skåpet när det är klart?!

Ha en fin fin dag!

Lavendel & Romantik sa...

Vilkat fint skåp..Och det såg väldigt mysigt ut hos er....Kram/Majsan

Solsjö - Under en vind sa...

Skåpet ser sååå stort och fint ut! Kommer bli toppen!
Mysiga måltider intas där ser jag! Hoppas att helgen varit toppen! Kram!

Unknown sa...

Åh detta är en helt ny blogg för mig! Vad spännande!! Vad mkt tjusigtdu har!! Ha en underbar kväll! Kram Petra