torsdag 11 oktober 2007

Förra sommarens fägring och lite gnäll!

Ute vräker regnet fullkomligen ner....ensam hemma...lindad hand och arm.....kan inte måla eller fixa med nått.....en ganska trist kväll alltså.....

Men som tur är kan man ju alltid läsa lite på alla fina bloggar eller skriva ett eget litet inlägg! Några av er har undrat lite över kattmatsburken som jag visade i mitt förra inlägg och så här är det; jag köpte den när jag var på Formexmässan med en god vän som ställde ut där.....jag vet exakt var montern låg som jag handlade i men.........jag minns ju inte vad firma hette (:. Jag kände inte igen namnet på företaget och jag tror av det att den var ganska så ny.....Jag har heller ingen utställarkatalog att titta i......så för eran skull hoppas jag att någon butik köpt in burken så att även ni kan få köpa er en fin burk att ha kattmaten i! Jag tänker fortfarande så det knakar och kommer jag på det så lovar jag per omgående att höra av mig!

Igår på posten hade jag fått ett stort brev - innehållet var en mycket fin Baddam från Faster Atta som jag beställt. Hon ska få bo i vårat duchutrymme - men först ska vi måla om och fixa till lite där - sen ska ni få se bilder både på baddamen och duchrummet.......där flera hyllor, bastudörr, fönsterfoder..... i ......furu.... ska målas vita! Är det nu någon som kan tipsa mig om vart jag kan få tag på en snygg toarulleshållare så skulle jag vara tacksam!

Nu börjar jag ha kramp i fingrarna så nu får jag nog krypa till kojs med senast numret av Lantliv!

Önskar er alla en skön fredag - själv ska jag jobba hemifrån i morgon och det är lyx på hög nivå - då kan jag sova ända till halv sju i stället för att knalla upp vid halv fem!

kramar
ylvan

11 kommentarer:

Skatan sa...

Hej!

Vilken välkomnande entré! Jobba hemma...ja, jag har också ett sådant jobb att jag kan styra en del. Nej, nu måste jag sluta. Sitter på jobbet och skriver. Ju mer jag tittar in här, desto senare får jag pinna hem :)

Ha en skön kväll!

LantlivsAnette sa...

Hej !!
Stolsdynorna kommer till vår nya butik..vi får massor som vi packar upp där...jag fotar dom när dom kommit..
Kram Anette

Broarne sa...

Hej
Nu målas det på nästan alla bloggar, det verkar smitta av sig...färgen. Kul tycker jag. Va fint du har utanför dörren.
Annmarie

Karin Krut sa...

Visst är det skönt när nya tidningarna kommer så man kan ligga och mysa på kvällen :)Jag brukar stänga av tv:n, dricka lite te och titta på alla vackra bilderna :)
Kram Karin

faster atta sa...

Det ska bli jättespännande att se erat duschrum när det är färdigt! Hur långt har ni kommit?
kram

NICOLINAS BONING sa...

Vad kul med "nytt" duschrum...nu behöver vi andra bara vänta på bilderna;-)
Vilken fin entre´måste vara skönt att möta en sån när man kommer hem.
Kram/Birgitta

Lavendel & Romantik sa...

Tack gogumman....Pajen blev jättegod och jag hade gröna äpplen hallon och blåbär mums...Trevlig helg ram/Majsan

Anonym sa...

Vilken mysig blogg du har! Naturligtvis får du länka mig, blir bara glad!

Handplockat sa...

så mycket fint du visar
ha en go helg

Mitt vita staket sa...

Hej..jättefin blogg du har o mysig entre...alldeles ny bloggare..titta gärna in..www.mittvitastaket.blogspot.com...ha en bra dag

Mitt vita staket sa...

Hej..ja det finns lite mysiga butiker häromkring...kul du tittade in..Guldängeln heter affärn o ligger på köpcentrumet...
Ja grenen vart lite mysig ska hänga upp lite grejer i den....Ha en bra dag kram...Sussie