söndag 9 november 2008

Lilla nyckelhålet november 2008

Åter igen är det söndag och veckan som var gick som vanligt i superfart......I går var jag tillsammans med Linnea och Sara på Symässan i Kista, det var nu inte enbart vi tre där, jösses vad med folk, massor av utställare både trevliga och mindre trevliga......jag åkte för att kolla scrapputställarna men får nog samman fatta det hela med lite magert. Inte så många sånna var på plats, dåligt med mat/fikaställen och dåligt med sittplatser när man skulle vilja vila fötterna en stund! Inte heller var det just några bra mässerbjudanden. Sara och Linnea hittade lite julklappar och visst handlade jag en hel del :) Gjorde dock en helt ny bekantskap och det var Mians scrap & desigen helt underbara tjejer som glatt och villigt delade med sig av sitt kunnande!! Butiken ligger i Enköping och varannan helg har dom scrappträff och det är inte alls otänkbart att jag åker dit!
Ovan är en LO med Sara som i många år kallts just för "lilla nycklehålet". På thickersbokstäverna har jag lagt på ett lager med Glaze vilket inte alls blev tokigt. Blomrankan till vänster var vit från början men med hjälp av lite gul stämpelfärg så smälte den in bättre tycker jag.
Nu ska jag städa lite på scrappbordet och plocka iordning på allt jag fick från Magdas då jag för en tid sen vann första pris där i en scrapkit utmaning, LO,n med Ludde är det vinnande bidraget
Önskar er alla en bra vecka och hoppas på att dimman ger sig!
kram ylvan

3 kommentarer:

www.mariante.se sa...

Stämpelbodens DT var här å spanade!
Kolla in vår inspirationsblogg om du vill veta vad vi spanar efter...
http://stampelbodens.blogg.se/
Kram Mariante

pssst...nya stämplar släpptes idag!

Anonym sa...

Hej!

Jag har mailat dig! =)

Anonym sa...

Grattis! =)
Vet inte om du läser din mail..men du har vunnit på AoS auktion till förmån för Rosa Bandet.

/Cattis