tisdag 31 januari 2012



Föra helgen hade mina älskade döttrar och jag en riktigt kreativ lördag. Vi bänkade oss tillsammans vid mitt långa scrappbord och timmarna bara flög iväg! Vilken härlig känsla det är att göra saker tillsammans som alla uppskattar och gläds åt. Dagen avslutades sen över en god indisk middag tillagad av maken som kvällen till ära var iförd turban. Synd nog kom jag inte på att plocka fram kameran - men vem vet han kanske blir indier någon mer kväll :)


Textraderna på tavlorna handlar om vår självkänsla och dessa rader hittade jag på nätet ang Självkänsla:

Självkänsla handlar om de tankar man har om sig själv och den man är. Den har ingenting att göra med om man är bra eller dålig på att göra olika saker, den handlar om att känna att man är värd något bara genom att vara. Känslan av att man duger oavsett vad man klarar av, går att träna upp!



Varma kramar till er alla

ylva

2 kommentarer:

Aase sa...

Så fin tavla och underbara färger.
Ett viktigt tema att scrappa om tycker jag, för visst är det så att man blir lite starkare för varje gång!!
Vilken underbar dag du hade och en perfekt avslutning!!!

Kram AA

Anna Karlsson Widmark sa...

Vilken vacker tavla! Jag blir verkligen inpirerad!