söndag 16 oktober 2011

Mostermys!



Älskade Sara och älskade lille Axel!!!! En härlig höstdag styrde vi bilen upp till Leksand för att hälsa på Sara på hennes skola, hon går just nu på Leksands folkhög skola och under ett års tid ska hon läsa på Dekoratörs utbildningen - gissa om jag är avundsjuk??? Färglära och en massa annat roligt och kreativt står på schemat.


Denna layout skapade jag på Stockholm City scrap och jag gillar verkligen dessa läckar papper - härliga färger till mina älskade två!

Önskar er alla en bra start på den nya veckan
och massor av tid för det du helst av allt vill göra :)

kram ylva

3 kommentarer:

Mette sa...

Så himla fin! Fotot är ju bara så härligt!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Åhhh vilken utbildning!!! Jättesöt sida och foto! Kramar!

Mija ♥ sa...

Ååååååhhhh tack för din goa kommentar på min blogg! Jag hittar en massa godis här hos dig <3